Webinars. You either love them (me!) or hate them (of je vraagt je af: ‘wat is dat?‘). Toch is het organiseren van een webinar een prachtige manier om snel de know, like & trust op te bouwen of jouw producten/diensten op een mooie manier te verkopen. Yup! Je hoort het goed. Op een mooie manier. Want dat kan echt wel met een webinar hoor (ook al heeft de helft van de wereld dat volgens mij nog niet begrepen ;-)).
In deze aflevering ga ik behandelen hoe je een webinar dus vanuit een goede intentie kunt organiseren (want daar houd ik van). En hoe je er OOK voor kunt zorgen dat je de meeste conversie eruit haalt. Ga jij dus binnenkort een webinar organiseren? Of ben jij nieuwsgierig hoe dat nu allemaal werkt? Luister dan deze aflevering.
De podcast: webinar organiseren
In deze aflevering vertel ik:
- Met welke zes elementen ik werk om een webinar op een goede manier te organiseren;
- Waar een webinar in verschilt ten opzichte van een jaar geleden;
- Hoe je ECHT die potentiële klanten kunt aanspreken die bereid zijn om te betalen;
- Waarom het niet om verkopen draait (en waar dan wel om);
- Hoe je jouw kijkers echt op het puntje van hun stoel laat zitten (of in ieder geval de aandacht vasthoudt);
- Hoe je gemakkelijk van inhoud naar verkoop gaat (zonder je schuldig of vervelend over te voelen)